09 februari 2016

Skön måndag

Idag känner jag inte speciellt mycket för att flytta hem till Sverige.
Det har varit en riktigt skön vilodag i varmt och soligt väder, c:a 20 grader. 
Och det är bara februari!
Jag sov länge och bredde ut mig i sängen till 9.30 faktiskt. Väldigt ovanligt.

Åsa åkte igår ner till Los Angeles för att stötta familjen som skulle få en till medlem. 
Inatt, 00.40 föddes en liten flicka, Brooklyn Rose, 
och i eftermiddag har farmor ffg fått hålla den lilla i famnen.

Min dag fylldes av lite kyrkorådsjobb och sen en långpromenad på nästan 6 km. 
Jag sprang i intervaller på återvägen från Marina. Orkade t.o.m. utan speciell möda springa de två och ett halva kvarteren från hamnen upp på Hyde Street till vårt hus.

Det var riktigt varmt idag som sagt, som mest över 21 grader. Jag har tillbringat större delen av aftonen på balkongen och fattar inte att det är början av februari.
Har följt diverse flighter på kurs Europa och Mellanöstern från SFO och åt nordost. 
Fråga mig inte varför, det är bara såå roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar