01 juni 2009

Personalfest

Vi har haft en trevlig kväll med personalen på mitt jobb.
Jag har sjungit och skrikit så att rösten är paj.
Men kul var det.
Imiterade t.o.m. M.A. Numinen i Ont det gör ont:
Röstdödare är vad den är.
Men kul var det.

Jag ledde en tävling som alla deltog i med liv och lust. Fick skrika för att göra mig hörd.
En arbetskamrat blev dessutom avtackad eftersom pensioneringen förestår.
Varma tal hölls av arbetsgivare och arbetskamrater .

Vi sjöng mycket, sommarsånger, Den blomstertid på Ångermanländska och finska. Och Sven-Ingvars-låtar. Vi hade ju bevars både Tony värmlänning och Tuulikki från finland med oss. Det gäller ju att hålla sig väl med alla i det här läget...
Nu är jag trött och nöjd.
Har firat in första juni med ett underbart gäng arbetskamrater.
Tack för att alla finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar